Sha's connection

Sunday, January 16, 2011

EVERYTHING IS PURPLE

I love purple so much..come, follow me in my purple world!! In Malay Language (Bahasa Melayu) Purple is Ungu sometime purple is Violet but old my hometome words is "puteh seta"
(kelantanese clasical words)...Uuuuu....i like that word so muchlah ... (Tu dia aihhh...speaking english gitew, menyampah pulak aku dengan aku ni)
Tinki Winki  antara  patong yg pernah ada dalam rumah aku satu masa dulu..you know what? Tinki Winki colour is purple yawn!
Bunga seri pagi or morning glory..
Bunga ni hidup sibur dekat pagar belakang rumah jiran india kakakku.
Aku memang tertarik dgn warnanya yang purple itu..
So purple right?

Ais-krim keladi or yam ice-cream antara ais krim kegemaran aku,
selain warnanya yang aku suka ditambah dengan rasanya yang sedap....
delicious gitew....
Hahaaaa....yang ni mmg cute..siapa yang kreatif sangat buat ni aku tak tahulah
Bunga nasi kerabu atau Bunga Telang
Mak aku tanam banyak sangat dekat paip air,senang juga nak hidup dan pokoknya yang dari spesis menjalar,warnanya cantik betul biru keunguan,
digunakan untuk buat nasi kerabu di Kelantan
Bunga senduduk.....cantikkan...??
Tumbuh dimana-mana je,dalam semak hatta di tepi jalan....
cantik keunguan..
Aku cintakan pensel warna sejak kecil..kalau ada pensel kaler purple sebanyak ni......
fuhhhh....tak tahu aku nak kaler kat mana
Rumah idaman
My dream house....english pattern and purple.......
wah...yummy..kalo dapat makan...syoknyaaaa....
Cantik betol kasut reebok ni best kalo dapat guna buat bersukan..tapi hargapun boleh tahanlah....

No comments: