Sha's connection

Tuesday, December 7, 2010

CUBA TEST MATA KORANG..GAYAT TAK??

Pernah rasa gayat tak.....aku nak bercerita pasal gayat sebab aku memang gayat yang amat.....last aku rase gayat adalah semalam masa ngah jawab exam kat dewan, sebab tak dapat idea nak tulis,akupun dongaklah ke atas dan tengok bumbung dewan yang luas sangat, tiba-tiba otak dan kaki aku macam sakit sangat..aku rasa macam sakit semacam...kenapa? sebab aku sedang mengalami kegayatan!!!!!!!!!!!!!!!!!! (alamak, betol ke ayat ni??) 
hahahha...memang teruk aku punya gayat ni..kalau kau orang tak gayat cubala tengok gambar-gambar yang aku sediakan ni.


Uihh...Korang perasan tak pada imej yang dibulatkan tu?? itu adalah pekerja yang sedang mencuci tingkap hotel yang tinggi tersebut, memang kamikaze betollah tukang cuci tu.....

Kabel car....ahhhh tak sanggup.....gayat siot......


Bayangkan berdiri di atas cermin yang mampu melihat ketinggian dari bawah, aku memang serender.......

Inipun sama juga macam gambar yang di atas tu, mau pengsan kalo aku adalah orang yang tengah berdiri tu

Memang tak takut pada tinggi betol la!

Sudah lumrah mencari rezeki....tinggi tak tinggi kena buat juga




Haahhahaha...apa korang rasa,aku nak buat nipon terketar lutut...gayatlaaaaaaa............dah jadi fobia da aku ni dengan ketinggian.

No comments: