Sha's connection

Monday, January 16, 2012

KARAN!


Huh...nak marah betul aku! masa aku ngah menulis nipun karan xdek... aku pakai bateri lappy aku yang sekarang ni tinggal lagi 47 minit untuk gone! dah 3 hari socket ni asyik shocked jek... tension betol, kadang2 bateri henfon aku nyawa2 ikan nk tunggu karan tu ade balik! yang aku hairan socket je yang takde karan, lampu kipas semua jalan je, lepas tu paling teruk blok yang aku stay ni je yang jadi macam ni...
macam hampeh! sepanjang berpindah ke blok ni selalu jadi macam ni, bila pergi mengadu mulalah cakap kita bawak rice cookerlah, bawak hair dryerlah... hadoilaa... mase aku stay kat blok B dulu, berderet budak2 block tu bawak hair dryer ngan rice cooker tak pernah shockedpun..ini tiap jam nak shocked.. stupidassss laaa......menyampah tahap gaban dah aku nak hadap hari-hari macam ni!


hummm......ni entah bila nak tunggu ada karan tak tahulah....menyakitkan hati dan pankreas aku je.... syoOk... ni hanya bebelan aku semata-mata, jangan salah tafsir ok... huhu.... puas hati dapat meluahkan ketensionan dalam hatiku ini...huh.. tarik nafas lega sikit sambil tunggu karan ni ada... &@T@#YUI#

No comments: