Sha's connection

Thursday, March 8, 2012

MY BEST PICTURE COLLECTION

Pagi ni aku  xdek apa2 entri baguspon untuk dientrikan buat korang semua... tapi aku nak share koleksi2 gambar yang aku suka.... gambar yang diambil oleh jurukamera amatur dan aku sendiri..hahahaa...lets check it out bebeh....

Hahaahahaa....unik?? inilah hasil sentuhan member aku   NONI  .... masa ni kitorang  pergi pusing2 UUM, dan singgah kat DMAS (dewan utama UUM) ...

Ini pulak masa kitorang buat program khidmat masyarakat dengan kampung siputeh, Jitra,Kedah... hahahaa  tukang amik gambar time ni adalah ALIF coursemate aku... hohoho..biarpun korang kata x cantik tapi ini adalah koleksi gambar terbaik aku....

Hahaahaa.... tu dia cik Pija kita posing.... haahaha...gambar ni jugak diambil oleh NONI pada hari yang sama kami pergi pusing UUM, gambar ni menghadap ke tasik UUM... walaupun UUM disingkir sebab hutan tapi percayalah kehijauan UUM mendamaikan..perghhh........

Ni lak gambar kawan2 ko-k aku.... akupun tak pasti gambar ni diambil oleh sape.... oleh EIJAL RAHIM pengarah projek kitorang ataupun oleh AIN NABILA.. but aku suka gambar ni beb..terbaekk.....

Hahaahaaaha.... WINDA memang pandai ambil gambar... ni gambar  masa kitorang pergi program baktisiswa dekat felda bukit tangga... comel sangat budak2 felda yang tengah tarik coursemate kitorang si AZMI ni...

Last one... hahaaha... ini adalah ga,mbar yang diambil oleh aku sendiri.. kenapa tak percaya ke? akupun boleh jadi photographer apa? ahahhaa....orang2 dalam gambar tu adalah anak2 sedara dan adik aku, masa ni kitorang p ronda2 kampung...sambil tu tangkap gambar..tak sangka pulak..cantik macam ni..humang aihh............

No comments: