Sha's connection

Monday, June 4, 2012

ADA APA DENGAN"P"


ada apa?...hanya alphabet semata-mata tapi tak bagi aku .... untuk dapatkan P tu aku terpaksa fail 2 kali ujian teori komputer, fail satu kali ujian  jalan raya, hahahaa.. dan tadi setelah berhempas pulas dan kehabisan wang akhirnya dapat jugak aku P... hoyeah... yang paling best.... aku buat titi tu 10 saat dari masa 7 saat yang dorang nak....akhirnya....kalo sebelum ni aku fail sebab aku buat 5.5 saat je... sekarang aku hentam balik dengan 10 saat..wahahaah...tapi tadi aku ingat aku akan kecundang buat kali kedua sebab masa emergency brek aku terjatuh kaki kanan..halamak..masa tu dah cuak gile..tapi aku tak berdebar sangat....then bila p amik keputusan tengok2 LULUS... alhamdulillah.....tengok kat atas tu gambar sticker P aku beli tadi..4 inggit oooo.. ahahhaa..apapun thanx cekgu sekolah memandu ku..thanx abang JPJ tadi.. hua hua..

pesananku...jangan sedih kalo gagal..sebab kita tak akan selamanya gagal..tau..go go chaiyok...

No comments: