Sha's connection

Wednesday, October 15, 2014

PARA PENCARI-MU

Sempena maal hijrah 25/oktober/2014 ni, selain menghayati kembali detik-detik penghijrahan Nabi Muhammad SAW dari kota Makkah ke Kota Madinah, aku ingin kongsikan sedikit kisah-kisah hijrah termasuk kisah hijrah aku sendiri buat korang semua.

Aku harap apa yang aku kongsikan dapat memberikan sedikit pertolongan buat kawan-kawan yang baru nak melangkah ke "dunia baru". InsyaALLAH...


Kisah hijrah dari seorang ukhti :)
Mencuba dan terus mencuba


Kisah hijrah dari ukhti  Nur Arifah Anuar.
Mula2 tak suka lama2 jatuh cinta.



Kisah daripada Ukhti Khairul Atiqah
Betol ke pakaian yang kita pakai selama ni?


Yang terakhir..
Kisah hijrah aku sendiri.
Ya ALLAH, sungguh aku benar2 rindukan
saat2 hidayahMU mengetuk tangkai hati ni


Sedikit renungan hijrah dari ukhti Miss Ieya..

No comments: