Sha's connection

Sunday, March 30, 2014

HIJRAH SEORANG HAMBA

Assalamualaikum wbkt, ya ALLAH da lama sangat aku tak update sebarang story mory, petua pemudi,lirik2 lagu ke kat blog aku ni...sebenarnya, aku dalam proses nak berhijrah, nak mengenal sebetul-betul SANG PENCIPTA..MasyaALLAH, terima kasih YA ALLAH kerana memberi aku peluang untuk kembali di jalanMU yang benar.

Sebenarnya seronok berhijrah ni kawan2, banyak sangat keseronokkan yang ALLAH hadirkan dalam hati kita. Pertama, contoh bila bertudung labuh..MasyaALLAH, betapa rasa selamat sangat2...rasa dilindungi, betul2 rasa ada guardian setiap kali melangkah dalam masyarakat.


Kedua, bila berpakain menutup aurat dengan tudung labuh entah kenapa hati rasa happy sangat, malah ajnabi pom segan nak memandang kita tau..ALLAH MAHA HEBAT! 

Dan, sebagaimana proses penghijrahanku ni, aku akan slow2 delete post2 aku yang mengandungi gambar2 aku yang mungkin bermekap tebal2 ke dulu :( , and mana tau ada post aku yg korang rasa tak sepatutnya ke...ehhehe....ok, aku stop kat sini dulu tau...nanti cuti aku update lagi ye..masa untuk tengok anime fave aku dulu 'ONE PIECE'
Laila Saidah, Assalamualaikum,.

No comments: