Sha's connection

Wednesday, October 3, 2012

KERJA OH KERJA

hUWAAA..dah lama x menulis kat blog dah berbulan-bulan rasanya...followerpun nampak makin bertambah..sekarang dah 4 bulan aku praktikal dekat Pejabat KEMAS daerah Rantau Panjang...so aku ade 2 bulan ag tempoh praktikal kat sini..ummm...masa ngah praktikal ni jugak aku ada apply jawatan kosong dekat KEMAS ni...alhamdulillah rezeki aku..8hb ni aku dipanggil temuduga..so doakan aku dapat kerja tau..mana tahu konvokesyen aku nanti aku dah boleh drive pi UUM dengan kereta sendiri..ehehhehehee.... cuma yang aku takut pasal nak temuduga ni ialah ujian fizikal... lari pergi balik, larian sejauh 2.4KM dan aerobik...aduhh semput...dah bertahun-tahun aku tinggalkan dunia larian ni...last2pun masa form6 5 tahun lalu...adoi....hummmm....dahla badan sekarang saiz XXL...nasib akulaa semput nanti... apapun..korang doakan aku berjaya okep.... :

No comments: