Sha's connection

Thursday, April 12, 2012

SIAPA MOHD FAQARUDDIN ATTAR?

Siapa Mohd Faqaruddin Attar ni? Tiba-tiba saja aku buat entry besar2 cakap pasal dia? bagus sangat ke dia
?...waaaa....aku dah jatuh cinta dengan Mohd Faqaruddin Attar ni...
hehehe...sory2...actually... Mohd Faqaruddin Attar ni adalah watak yang dipegang oleh Aeril Zafrel dalam filem 7 petala cinta.... memang nampak innocent sangat2 watak tu...ushhgh......... so kat bawah ni aku selitkan serba sedikit gambar Attar ni...(alangkah indahnya dapat hubby macam ni..uppsss...hehehehee...joking)



Huhu.....sejuknya......

Adegan Attar ketika berbual bersama Abi


Huhuhu.........dan inilah Aeril Zafrel yang melakonkan watak Attar tu..huhuk... sebaya dengan aku...karekter Aeril paling best....uhuhu..menyentuh jiwa aku ni..

hoho..so...dis entry credit to all of Aeril Zafrel fan... ......!!

No comments: