Sha's connection

Sunday, March 4, 2012

COKLAT ITU SIHAT?

Coklat itu menyihatkan? betul ke?? sesetengah orang itu berpendapat bahawa coklat itu menggemukkan dan sumthing yg tak sihat? tapi tahu tak korang sebenarnya coklat itu menyihatkan?? especially coklat gelap....coklat gelap dikatakan lebih sihat daripada jus buah-buahan..so...lupakan seketika jus buah-buahan...dan nikmati coklat ok??


Aku adalah antara salah seorang penggemar coklat..... dan lebih menarik bila ada kawan-kawan aku yang turut sama menggemari coklat... sape die? hahaha..Abe Min (Hazimin Mat Ui) adalah orang yang sangat sukakan coklat dan selalu buat aku jeles dengan dia punya snickers.... eleh.......... dia ade snicker je..aku ade lagi banyak coklat dari dia tauu....  abe min mari sini tengok kat bawah ni... kali ni sha lak nak buat abe min jeless.....


HAHAAHA... THIS IS MY SNICKERS AND MARS....beli dekat pasaraya C-Mart dekat Changlun

NI LAK...COKLAT DAIM....HAHAHA..AKU DAPAT DARI KAWAN AKU YANG BELI DARI LANGKAWI..YUM..YUM...

INIPON SAMA..AKU DAPAT DARI KAWAN AKU MALAM TADI COZ DIA BARU BALIK DARI LANGKAWI JUGAK...
PICNIC...COKLAT BARU YANG AKU JUMPA DEKAT PASARAYA..RM3.. LAGI MAHAL DARI SNICKERS AND MARS..CHILAMEK... APAPUN SEDAP SEBAB BANYAK SANGAT KEKACANG...  DAH JUMPA KE COKLAT NI?

HAHAAHAH..... NI ADELAH COKLAT  WAFER YANG AKU MAKAN BILA AKU DAH SENGKEK SANGAT2...TAPI PERCAYALAH....TETAP SEDAP SGT2...EHHEHE....


so,, buat korang kat luar sana..jangan takut untuk menggemari coklat kerana coklat itu sihat ok.... one more..aku tak suka cadbury so jangan tanya kenapa cadbury tak ada dalam gambar ni...hehehe......

2 comments:

ambo che zu said...

singgah mencari air,, jjupo cakkelat wowwwwww yummy pah kiro tak make nasik ko terr....pok chik make nise jah uat cakkelat:( ,,babai

sha said...

hahaha,,,, dulu make nise jugok..loni jah make cakelat..kikiki