Sha's connection

Wednesday, January 11, 2012

BENCINYA AKU

Benci? satu perkataan yang cukup2 abstrak untuk digmbarkan.... benci tu satu perasaan negatif yang wujud dalam diri kita..benci tu satu perasaan yang menunjukkan kita memang tak suka sangat2 sama ada kat sesuatu benda atau sesuatu orang..upss... hahaha....
semua orang pernah rasa benci kan?? sebab musabab kebencian tu hanya dia sahaja yang tahu... sama macam aku..aku turut merasai benci tapi kebencianku kali ni memang lagi hebat dari rasa benciku pada katak(geli aku)
benci aku kali ni memang benci yang tak boleh blah punya...benci tahap gila babeng (mak uiii bahase) ... aku benci budak2 kampung aku yg jahat tupon (pecah rahsia) tak benci sampai macam ni....tapi kali ni aku betul2 benci... aku benci pada 4 orang lelaki.... bukan exboy aku..bukan sesapepun pade aku.... korang percaya tak orang2 yang aku kenali cuma sepintas lalu ni mampu membuatkan aku benci giler2 kat dorang...rasanya benci aku pade exboy mase clash dulupom tak sampai tahap gaban macam ni...hoh...


tapi aku bersyukur sebab ALLAH bagi aku pengalaman ni untuk aku lebih mengenali tentang kehidupan... aku maafkan dorang tapi aku tetap benci dorang hard core punya ... sbb lelaki 1 yg aku kenal sepintas lalu sebagai kawan, dia buat aku benci dia dengan cara laga2kan aku senyap2 dengan kawan2 perempuan yang lain hingga kami perang besar..lelaki perangai macam ni?? hahaha..macam shilanat (upppssss...)


lelaki ke2 dia gunakan aku untuk kepentingan dia, bila aku baik dengan dia, dia gunakan aku tapi bial dapat capai kejayaan dia lupakan aku.... dia siap mengumpat dan mengata aku belakang kot....hahahaa...memeang tahik la perangai


lelaki ke-3, aku tak rapat sangat sekadar mengenali sepintas-pintas lalu..juga sebagai kawan..tapi dia tikam belakang aku dengan tak mengaku segala info2 yang dia bagi..dia cakap dia tak pernah bagi aku info2 macam yang aku cakap....chisss ..jantan ni mmg penting diri tahap cikcabor...bila ade masalah...dia tinggal kita lemas sorang2....memang tapirlah perangai.....


lelaki ke-4 aku benci sebab dia gunakan aku untuk jatuhkan aku sendiri (masuk campur urusan aku) , yang pandainya menyamar jd orang lain dan orang lain yg dia menyamar tu berpura2 baik dengan aku untuk kaut segala cerita dari aku.... hahahaha.... akhirnya aku yang melingkup sebab cepat percayakan orang.....


aku ni memang terlalu mudah percayakan orang...memang tu kelemahan aku sebab aku jenis yang suka kawan...bila orang kawan dengan aku..aku akan anggap dorang betow2 kawan...tapi sebab kelemahan aku tulah orang2 macam 4 ekoq   makhluk ni ambil kesempatan....

1 comment:

erleena said...

sabaq jela wak noh