Sha's connection

Wednesday, December 28, 2011

CHICKEN CHOP & BIG APPLE DONUT

Huarghhh..malam ni tetiba rasa nak makan chicken chop kemudian big apple donut lak..kebetulan tengah SMS ngn si dia, terus bagitahu kat si dia...rasa nak makan chicken chop lah....


"Bila?" Dia tanya


"Hah?"


"Nanti balik kampung ke?" Soal dia lagi


"Yalah, ada tak kat kampung?"Soal ku lagi


"Ada dekat &^#^^#" Dia reply mesej....


"Kalo kat situ mesti ada big apple donut kan b?" Aku teruja dah...hahahahaha


"Ada...balik nanti kita p makan ok" Dia jawab SMS tu...


huwarghhhh bestnyaaaaa....... rasa tak sabar nak balik kampung nak menikmati kesedapan chicken chop dan big apple donut kegemaranku ni......pastu dapat makan dengan si dia lak tu...yum..yummm.....


 Uwarhh...ini adalah last chicken chop yang aku makan pada bulan september yang lalu, dah lama dah....sedap gile.....makan pulak dekat hotel..pergh..rasa macam vouge pulak..hahhahaa.


Inilak big apple donut yang aku tempah sebab dah teringin sangat....yang silapnya aku tempah "one oreo" dan "say cheese" tapi dapat "californian almond" dengan "presendental sweet" nasib baik big apple ni donut kegemaran aku kalo tak memang aku mengamukla sebab orang tu silap bagi tempahan..hahahahhaaa


uuuuu tak sabar nak balik kampung nak makan chicken chop n big apple donut ni dengan si dia yang tersayang lorh..........