Sha's connection

Monday, April 4, 2011

LELAKI SUKA TUBUHMU PEREMPUAN!


hAa....jangan salah faham dgn tajuk post aku nim ..wokey? aku bukan nak menggalakkan lelaki memandang tubuh kaum hawa tapi ada sumthin yang tersirat yg aku nak merapu dan meraban....haha...aku bukan bagus sagtpom but aku menyampah gila la tu pasai aku mencoretkan coretan yang tak seberapa ini..kira aku dah menyampah tahap gila babeng dah (bahasa kurang elok-sori) 


Dah,dua hari aku asyik tengok salah seorang kawan FB aku ni dok komen gambar seorang perempuan ni,komennya berunsurkan rasa penuh berahi dekat awek tu, aku pun try la intai FB si gadis ni..... ternyata dia tak private FB dia tu membuatkan aku dapatlah tengok semua gambar dia dan segala komen-komengan orang kat dia....mak uiiii...terkejut aku...tuannya manis saja tapi gambar kalah Maria Ozawa..gambar pakai bikini or bra -only.....memang seksi gila nak-nak dua hiasan itu bersaiz XXL.... mau tak meleleh air liur si jantan??


Lelaki-lelaki itu dop komen nak "barang" dia sebab terlalu geram dengan kemontokkan tubuh yang sengaja didedahkan namun yang aku hairan dia boleh menyumpah marah....eg..WTF!!! hahahaa....sekarang siapa yang bodoh?? Lelaki itu atau perempuan itu yang kelihatan menganiayai dirinya sendiri? Kalau tak suka lelaki lihat tubuhmu jadi tutuplah Auratmu kerana menutup aurat itu wajib......ok???

3 comments:

emanuelle942 said...

HAhahaha..... meme Hot ah...

emanuelle942 said...

Hahaha..... meme HOT ah...

sha said...

apa yg hot???